Tot i que l'inversor no és una cosa nova per a la nostra gent en general, encara no podem prendre'l a la lleugera, o necessitem dominar les coses necessàries en el procés habitual d'ús. Quins aspectes ha de tenir en compte l'inversor quan s'utilitza correctament, i quines són les maneres correctes d'utilitzar-lo? Aquestes són les necessitats de nosaltres per dur a terme la comprensió pertinent i familiar.
Per tant, fins i tot els petits detalls del problema, també hem de prestar una atenció oportuna en el procés d'operació. Quan s'utilitza, els pols positius i negatius han d'estar connectats correctament, el que es pot dir que és el problema més bàsic en l'ús dels inversors, però també els problemes de seguretat més importants. Molts usuaris a causa dels dos nivells positius i negatius equivocats, que van provocar l'ús del procés van causar moltes molèsties. A més, l'entorn situat és una de les consideracions per a l'ús correcte de l'inversor. En general, l'entorn de treball d'equips fotovoltaics com els inversors generalment s'ha de col·locar en un ambient més fresc, sec i ventilat, que pot ser una bona manera d'evitar l'oxidació de les peces metàl·liques.
Si està inactiu, s'ha de col·locar en un entorn d'alta temperatura que no superi els 40 graus. No podeu obrir la màquina amb freqüència. Si triga poc temps a obrir la màquina ràpidament a causa de circumstàncies especials, l'ordre de funcionament s'ha de separar almenys cinc segons, en cas contrari és fàcil tenir la situació de desbordament de l'inversor. Finalment, quan fem servir l'inversor, hem de prestar atenció al punt que l'inversor s'utilitza al mateix temps, no s'ha de sincronitzar l'operació, de manera que és fàcil connectar-se a la seva bateria, de manera molt propensa a la font d'alimentació de curtcircuit i altres condicions perilloses, i causen danys innecessaris a l'operador o altres.
